Więcej Audioriver w 2021 roku!

Więcej Audioriver w 2021 roku!

W 2021 roku do Płocka zapraszamy nie tylko na ostatni weekend lipca, lecz także w pierwszy dzień sierpnia!

15. edycja Audioriver miała odbyć się w 2020 roku, ale w związku z pandemią i towarzyszącymi jej obostrzeniami wobec imprez masowych, została odwołana. Nową datę płockiego festiwalu poznaliśmy niedawno: tradycyjnie jest to ostatni weekend lipca (23–25.07.2021). Rok przerwy wynagrodzimy dodatkową datą: 1 sierpnia 2021 roku znowu spotkamy się w płockim parku, który od lat jest areną najpiękniejszej dziennej imprezy w Polsce: Sun/Day.

Płock to piękne miejsce, które warto odwiedzać znacznie częściej niż tylko raz na 12 miesięcy. Ze względu na to, że nie zobaczymy się w tym roku, wspólnie z władzami miasta zapraszamy na przyszłoroczny weekend z Audioriver w podwójnej dawce. Tydzień po zakończeniu festiwalu będziemy kontynuować świętowanie naszego jubileuszu w różnych miejscach Płocka i odkrywać jego oblicze w nieco spokojniejszej atmosferze. Zaczniemy kilkoma darmowymi aktywnościami w sobotę, 31 lipca, a następnego dnia czeka nas Sun/Day repeta w pełnym wymiarze. Będą dekoracje, światła, zapowiedziane trzy sceny i cała niedzielna magia. – mówi Piotr Orlicz-Rabiega, szef festiwalu.

Do sprzedaży właśnie trafiły 4-dniowe karnety na Audioriver 2021, obejmujące festiwalowy weekend w dniach 23-25 lipca oraz dodatkowe wydarzenie, zaplanowane na 1 sierpnia.

15 edycja Festiwalu, która odbędzie się między 23–25 lipca 2021 roku, rozszerzona została o nową datę – 1 sierpnia. Dwudniowe i trzydniowe karnety zakupione na Audioriver 2020 zachowują swoją ważność na festiwal w nowej dacie. Ich posiadacze mogą poszerzyć swoje wejściówki o dodatkowe dni. Bilety na 3. dzień festiwalu kosztują 80 zł, a wstęp na 4. dzień Audioriver to 65 zł. Informacje na ten temat można znaleźć na stronie ebliet.pl.

Nowy harmonogram sprzedaży biletów na Audioriver 2021:

1. pula (04.05.2020 – 13.12.2020)

karnet 2-dniowy: 320 zł

karnet 3-dniowy: 400 zł

karnet 4-dniowy: 465 zł

2.pula (14.12.2020 – 14.02.2021)

karnet 2-dniowy: 350 zł

karnet 3-dniowy: 430 zł

karnet 4-dniowy: 495 zł

3. pula (15.02.2021 – 11.04.2021)

karnet 2-dniowy: 380 zł

karnet 3-dniowy: 460 zł

karnet 4-dniowy: 525 zł

4. pula (12.04.2021 – 04.07.2021)

karnet 2-dniowy: 410 zł

karnet 3-dniowy: 490 zł

karnet 4-dniowy: 555 zł

5. pula (05.07.2021-23.07.2021)

karnet 2-dniowy: 440 zł

karnet 3-dniowy: 520 zł

karnet 4-dniowy: 585 zł

Partnerzy festiwalu: Płock, POKiS

Sponsorzy festiwalu: BURN Energy Drink, True Music, VYPE i Lech

Partnerzy medialni: TVP Kultura, 4funTV, muno.pl, Co jest grane 24, Papaya.Rocks, Mówią na mieście, NOIZZ, onet.pl

Misja edukacja: AUDIORIVER GOES GREEN

Misja edukacja: AUDIORIVER GOES GREEN

Czy za kilka lat Audioriver odbywać się będzie nad wyschniętym korytem rzeki? Czy Wisła zniknie z mapy Polski? Perspektywa wyniszczającej suszy to palący problem. Audioriver reaguje, edukuje i działa. W ramach akcji #audiorivergoesgreen na Facebooku festiwalu pojawi się wywiad na temat wód i kondycji naszej planety z ekspertem Koalicji Klimatycznej dr hab. inż. Zbigniewem M. Karaczunem.

Naukowcy biją na alarm: w Polsce trwa regularna susza. Jak możemy wpłynąć na ten problem? Jakie działania podjąć? Audioriver otwiera pole do dyskusji, tworząc platformę do wymiany wiedzy i doświadczeń. Na naszym Facebooku, w każdy czerwcowy poniedziałek o godzinie 19:00 opublikowany zostanie fragment rozmowy Jagny Niedzielskiej z dr hab. inż. Zbigniewem M. Karaczunem, który opowiada o następstwach zmian klimatycznych.

Mierzymy się z konsekwencjami suszy hydrologicznej. Wodę w ogromnych ilościach zużywa rolnictwo, hodowla zwierząt i przemysł. Pod względem zasobów wody słodkiej na mieszkańca, Polska znajduje się na 4. miejscu od końca listy krajów europejskich. Czy żywność zdrożeje? Czy w wodociągach może zabraknąć wody? W ramach pracy naukowej Zbigniew Karaczun prowadzi badania w zakresie zarządzania środowiskowego, polityki zrównoważonego rozwoju, europeizacji polityki ekologicznej Polski oraz oddziaływania przemysłu na środowisko, ze szczególnym uwzględnieniem agrosystemów.

8 czerwca obchodzimy Światowy Dzień Oceanów i właśnie tego dnia rozpoczynamy akcję #audiorivergoesgreen. Przez kolejne 12 miesięcy podejmiemy 12 ekologicznych tematów – m.in. ochronę zwierząt, marnotrawstwo jedzenia, czy fast fashion.

Planeta, na której żyjemy jest naszym wspólnym dobrem. AUDIORIVER GOES GREEN to przede wszystkim impuls do działania, bo czasu na zmiany jest coraz mniej. Nasza akcja edukacyjna ma na celu uświadamianie z jak licznymi problemami mamy do czynienia. – mówi Piotr Orlicz-Rabiega, szef Audioriver.

Każdy problem zostanie omówiony z ekspertami i ekspertkami w swoich dziedzinach. Ambasadorka festiwalu, Jagna Niedzielska co miesiąc postawi fanów Audioriver przed wyzwaniem podjęcia konkretnych działań na korzyść środowiska, w których sama weźmie udział.

Otacza nas świat plastiku, mamy coraz więcej klęsk żywiołowych, coraz wyższe temperatury powietrza, susze, pożary, topnieją lodowce, ginie bioróżnorodność. Kto za to odpowiada i czy my możemy coś z tym zrobić? Tego dowiecie się ode mnie i Audioriver. Zapraszamy Was na spotkania online ze specjalistami w zakresie ochrony środowiska oraz do wzięcia udziału w naszych eko wyzwaniach. Niech ten rok zbuduje naszą świadomość i przyszłość – mówi Jagna Niedzielska.

Jagna to mistrzyni niemarnowania, autorka poradników jak nie produkować odpadów. Niespokojny duch polskiej sceny kulinarnej. Nastawiona na nieustanny rozwój pod okiem największych światowych autorytetów nurtu „No Waste”, w tym szefa kuchni pionierskiej restauracji „Silo” w Angielskim Brighton – Douglasa McMastera i helsińskiej restauracji „Nolla” o tym samym profilu. Prowadzi program „Jagny Niedzielskiej kuchnia bez resztek” i współprowadzi „Widelcem po mapie”. Uczy technik gotowania i sposobów planowania zakupów.

Partnerzy festiwalu: Płock, POKiS

Sponsorzy festiwalu: Lech, GLO

Partnerzy medialni festiwalu: TVP Kultura, 4funTV, muno.pl, Co jest grane 24, Papaya.Rocks, Mówią na mieście, NOIZZ, onet.pl

#audiorivergoesgreen – Blok 2: Ochrona zwierząt

#audiorivergoesgreen – Blok 2: Ochrona zwierząt

Kontynuujemy naszą ekologiczną akcję edukacyjną. W drugim bloku tematycznym #audiorivergoesgreen naszymi gośćmi są Michał Piróg – ambasador WWF i Katarzyna Karpa-Świderek – rzeczniczka prasowa WWF. Tematem miesiąca jest ochrona zwierząt i bioróżnorodność. Premiery AUDIORIVER GOES GREEN odbywają się w każdy poniedziałek o godzinie 19:00.

W wyniku działalności człowieka na całym świecie masowo znikają ekosystemy. Miliony gatunków zagrożonych jest wyginięciem. Ale mamy także inny, rosnący problem: coraz większy brak biologicznej różnorodności gatunków. Według ostatnich danych aż 70% żyjących na Ziemi ptaków to kury.

Tym razem będziemy rozmawiać o bioróżnorodności. Dlaczego zróżnicowanie gatunków jest ważne dla człowieka? Co robić, żeby dbać o bioróżnorodność? Jak wygląda dzisiaj przemysłowa hodowla zwierząt i jaki ma wpływ na środowisko? Czy nasze codzienne wybory konsumenckie mają znaczenie? O tym wszystkim porozmawiam z naszymi gośćmi: Michałem Pirógiem i Katarzyną Karpą–Świderek – mówi Jagna Niedzielska, ambasadorka Audioriver.

Katarzyna Karpa-Świderek pełni rolę rzeczniczki prasowej w zespole Fundacji WWF. Przez ponad 10 lat prowadziła programy publicystyczne i informacyjne specjalizujące się w tematyce ekonomicznej, społecznej i ekologicznej. Od lat angażuje się w akcje broniące praw zwierząt. Michał Piróg jest polskim tancerzem, choreografem, prezenterem telewizyjnym, aktorem, i aktywistą społecznym. Od 15 lat współpracuje z Fundacją WWF. Zaangażowany był m.in. w takie akcje, jak  ”SOS dla Świata”, “#Naprawdestraszne”, czy “Godzina dla ziemi”.

WWF to jedna z największych na świecie organizacji działających na rzecz ochrony środowiska naturalnego. Działa od ponad 50 lat w ponad 150 krajach. WWF Polska działa na rzecz ochrony rzek, lasów oraz zagrożonych gatunków, m.in. wilków, rysi, niedźwiedzi, a także żyjących w Morzu Bałtyckim fok i morświnów. Prowadzi też działania edukacyjne i promuje rozwiązania prawne, które mogą pomóc w powstrzymaniu zmian klimatu.

#audiorivergoesgreen to nasza akcja edukacyjna, której celem jest zwrócenie uwagi na najbardziej palące tematy ekologiczne – m.in. ochronę zwierząt, marnotrawstwo jedzenia, czy fast fashion. Ambasadorka festiwalu, Jagna Niedzielska, co miesiąc rozmawia z ekspertami i ekspertkami w danych dziedzinach i wspólnie z nimi odpowiada na najważniejsze pytania, edukuje oraz apeluje do działania na korzyść ochrony środowiska.

W każdy lipcowy poniedziałek o godz. 19:00 na naszym Facebooku pojawią się fragmenty rozmowy, które odpowiedzą na te i inne najbardziej nurtujące pytania w kwestii ochrony świata zwierząt. W dyskusji z Jagną Niedzielską udział wzięli: rzeczniczka prasowa fundacji WWF – Katarzyna Karpa-Świderek oraz ambasador WWF, Michał Piróg. 

Emisja premierowych odcinków #audiorivergoesgreen: 6, 13, 20, 27 lipca o godz. 19:00 na:

www.facebook.com/audioriver.

Partner merytoryczny akcji: Koalicja Klimatyczna


Partnerzy festiwalu: Płock, POKiS

Sponsorzy festiwalu: BURN Energy Drink, True Music, VYPE, Lech

Partnerzy medialni festiwalu: TVP Kultura, 4funTV, muno.pl, Co jest grane 24, Papaya.Rocks, Mówią na mieście, NOIZZ, onet.pl