BILETY

1. Gdzie mogę kupić bilety?

Bilety można kupić online za pośrednictwem bileterii eBilet.pl, w wybranych punktach stacjonarnych (listę stacjonarnych punktów sprzedaży znajdziecie na stronie eBilet.pl) oraz w punkcie sprzedaży podczas festiwalu (Stary Rynek, Płock).

Uwaga! Kupowanie biletów w innych punktach lub z drugiej ręki to ryzyko, że bilet może być fałszywy lub że inna osoba zeskanuje go wcześniej.

2. Mam problem z biletem. Gdzie mogę uzyskać pomoc?

Pytania dotyczące ważności, problemów z zakupem, wejściówek imiennych i innych spraw związanych z biletami, prosimy kierować w formularzu kontaktowym w centrum pomocy:
https://www.ebilet.pl/centrum-pomocy/

Na Rynku w Płocku znajdziecie także Punkt Obsługi Klienta.

3. Czy mogę kupić bilet jednodniowy?

Jak najbardziej. Jest jeszcze możliwość zakupu biletu na piątek i sobotę.

4. Czy mogę kupić bilety tylko na Sun/Day?

Bilety na Sun/Day są już wyprzedane, ale tuż przed rozpoczęciem wydarzenia, w niedziele 31 lipca, będzie można jeszcze dokupić bilet (przy wejściu na Sun/Day).

Przygotowaliśmy pulę 150 biletów. Najlepiej pojawić się jak najwcześniej tj. 11:00.

5. Czy bilety na festiwal do zeskanowania na bramce muszą być wydrukowane?

Bilety mogą zostać zeskanowane również z urządzeń elektronicznych. Bilet najlepiej zeskanować i wymienić na opaskę w
punkcie na Rynku.

Jeśli masz bilet w telefonie, w celu sprawniejszej obsługi wymiany biletu na opaskę otwórz pdf z biletem, rozjaśnij maksymalnie ekran i powiększ kod.

6. Czy karnety zakupione na Audioriver 2020 i Audioriver 2021 zachowują ważność?

Wszystkie zakupione przez Was karnety na Audioriver 2020 i 2021 zachowują ważność na festiwal w 2022 roku.

7. Gdzie wymienię bilety na festiwal i na pole namiotowe na opaskę?

Na Rynku w Płocku (Stary Rynek).

Godziny działania punktu:
Czwartek: 18:00 – 22:00
Piątek: 9:00 – 7:30
Sobota: 14:00 – 7:30

8. Czy mogę wymienić bilet na opaskę nie tylko dla siebie (np. dla znajomych)?

Nie, każdy indywidualnie musi podejść do punktu wymiany. Opaski zakłada obsługa.

POLE NAMIOTOWE

1. Czy na teren pola namiotowego można wjechać samochodem?

Na terenie pola zabrania się wjazdu oraz poruszania się: samochodami, motocyklami, oraz innymi pojazdami spalinowymi czy elektrycznymi. W pobliżu niestety nie ma parkingu.

2. Jak duży namiot mogę rozłożyć na polu?

Przyjmujemy maksymalnie czteroosobowe namioty.

3. W jakich godzinach można wchodzić na teren pola namiotowego?

Pole namiotowe czynne jest: od godziny 9.00 w piątek 29 lipca 2022 do godziny 10.00 w poniedziałek 1 sierpnia 2022.

4. Kto może wejść na teren pola namiotowego?

Wstęp na teren pola namiotowego mają wyłącznie osoby posiadające opaski campingowe lub odpowiedni bilet. W przypadku osoby małoletniej, w wieku od 4 do 15 lat – może ona przebywać na polu namiotowym, wyłącznie pod opieką osoby dorosłej, która przy pierwszym wejściu na camping, w punkcie informacyjnym, podpisze deklarację o odpowiedzialności za osobę małoletnią.

5. Czy na teren pola namiotowego można wnosić jedzenie i picie?

Na terenie pola obowiązuje zakaz wnoszenia napojów i produktów w szklanych opakowaniach, oraz innych nie fabrycznie zapakowanych. Absolutnie zabrania się wnoszenia alkoholu i środków odurzających

6. Czy na teren pola namiotowego jest dostęp do toalet i prysznicy?

Tak, na terenie pola namiotowego do dyspozycji uczestników biuro organizatora udostępnia kabiny prysznicowe i toalety

7. Czy na teren pola namiotowego jest dostęp do prądu?

Udostępniamy punkt do ładowania telefonów komórkowych. Na terenie pola obowiązuje natomiast zakaz używania, bez zgody biura organizatora, innych urządzeń elektrycznych (czajniki elektryczne, grzałki, suszarki itp.) oraz podłączania się do sieci elektrycznej poza miejscem do tego wyznaczonym.

8. Czy na terenie pola namiotowego dostępny jest depozyt?

Tak.

9. Czy na terenie pola namiotowego dostępne są punkty gastronomiczne?

Tak, na terenie pola będą dostępne foodtrucki. Informacje o punktach gastronomicznych przedstawimy przed samym festiwalem. Dbamy o to, aby jedzenie było zróżnicowane oraz odpowiednie również dla wegetarian i wegan.

10. Gdzie wymienię bilet na pole namiotowe na opaskę?

Na Rynku w Płocku (Stary Rynek).

Godziny działania punktu:
Czwartek: 18:00 – 22:00
Piątek: 9:00 – 7:30
Sobota: 14:00 – 7:30

11. Czy bilet obejmuje jeden namiot czy jedną osobę?

Jeden bilet to bilet wstępu dla jednej osoby. Jeżeli np. w namiocie są cztery osoby, każda z nich musi mieć swój indywidualny bilet.

12. Czy mogę wymienić bilet na opaskę nie tylko dla siebie (np. dla znajomych)?

Nie, każdy indywidualnie musi podejść do punktu wymiany. Opaski zakłada obsługa.

TEREN FESTIWALU

1. Kto może wejść na teren festiwalu?

Wstęp na Teren Imprezy przysługuje osobom posiadającym Bilety, które przy pierwszym wejściu zostaną pozbawione kuponu kontrolnego.

2. Jakie są warunki wstępu na Festiwal dla osób niepełnoletnich?

Osoby poniżej 18-ego roku życia (muszą mieć ukończony minimum 16 lat) mogą wejść na teren festiwalu, ale muszą mieć ze sobą następujące dokumenty: – dowód tożsamości (prawo jazdy lub paszport) – ksero dowodu tożsamości rodzica (dowód osobisty, prawo jazdy lub paszport) – podpisana zgoda rodzica na uczestnictwo dziecka w imprezie, zawierająca wskazanie pod czyją opieką będzie ono na festiwalu (imię i nazwisko osoby pełnoletniej)
Ważne: legitymacja szkolna lub studencka nie jest dokumentem tożsamości i nie będzie uznawana na bramkach.

3. Czy dzieci mogą wchodzić na teren festiwalu?

Dzieci do lat 10 pod opieką rodziców mogą wejść na teren Audioriver Sun/Day za darmo.

4. Czy na terenie festiwalu jest bezpośrednio dostęp do wody?

Tak, na terenie festiwalu dostępne będą dwa darmowe punkty z wodą pitną.

5. Czy na terenie festiwalu można wejść ze swoim bidonem?

Tak, można wejść z bidonem o pojemności maksymalnej 0,6l. Nie można wnosić szklanych bidonów.

6. Nie czuje się bezpiecznie. Gdzie mogę szukać pomocy na terenie festiwalu?

Na terenie festiwalu będzie można uzyskać pomoc medyczną oraz skorzystać ze wsparcie psychologów, seksuologów i partyworkerów. Wszystkie informacje uzyskacie w strefie Audiohome.

7. Czy na terenie festiwalu znajduje się punkt medyczny?

Tak, na terenie festiwalu znajdować się będzie punkt medyczny, gdzie będzie można uzyskać pomoc ratowników medycznych. Patrole medyczne poruszają się natomiast po całym terenie.

8. Czy mogę robić zdjęcia i filmy na terenie festiwalu?

Na teren festiwalu nie można wnosić profesjonalnych aparatów fotograficznych i kamer video. Dozwolone jest wnoszenie tylko i wyłącznie aparatów w telefonach komórkowych (bez ograniczenia w kwestii liczby megapixeli), aparatów kompaktowych (typowy aparat kompaktowy wyposażony jest w niewymienny obiektyw, stałoogniskowy lub zmiennoogniskowy) oraz kamer typu GoPro (bez dodatkowych obiektywów i końcówek)

9. Czy na terenie festiwale dostępne są punkty gastronomiczne?

Na terenie Audioriver będą dostępne strefy gastronomiczne z foodtruckami, wodą, napojami bezalkoholowymi oraz alkoholem (piwo oraz mocniejsze alkohole). Dbamy o to, aby jedzenie było zróżnicowane oraz odpowiednie również dla wegetarian i wegan.