Odpowiadamy na Wasze pytania o AR2021
W ostatnim czasie nie otrzymujecie od nas wielu informacji dotyczących tegorocznej edycji Audioriver. Jak możecie się domyślać, jest to związane z wciąż niejasną sytuacją dotyczącą funkcjonowania festiwali w letnich miesiącach, wielu niewiadomych i często niezależnych od nas kwestii, z którymi musimy się zmierzyć.
Chcemy Was jednak uspokoić i zapewnić, że zakładamy, że festiwal się odbędzie. Jego formułę będziemy dostosowywać do aktualnych warunków, przygotowujemy się na różne scenariusze. Na ten moment jest jednak za wcześnie, aby przedstawić Wam konkretne rozwiązania.
Postanowiliśmy odpowiedzieć i podsumować kwestie, które najczęściej padają w pytaniach, które od Was dostajemy.
Odwołanie/przesunięcie/zmiana formuły festiwalu – Jak wiecie, w poprzednim roku informowaliśmy Was o poszczególnych decyzjach na bieżąco. Przesunięcie 15. edycji Audioriver na kolejny rok ogłosiliśmy już w kwietniu, czyli 3 miesiące przed planowanym terminem wydarzenia w 2020 roku. Wtedy mieliśmy stuprocentową pewność, że festiwal się nie odbędzie i dowiedzieliście się o tym niezwłocznie. Możecie mieć pewność, że o jakichkolwiek zmianach dotyczących tego roku również będziemy informować jak najszybciej.
Program festiwalu – do tej pory ogłosiliśmy tylko 8 z ponad setki artystów, ale potwierdzeni są niemal wszyscy wykonawcy, którzy planowo mają wystąpić na najbliższej edycji Audioriver. Ze względu na niejasną sytuację dotyczącą festiwali, klubów czy innych imprez nie tylko w Polsce, ale w wielu krajach, wstrzymujemy się z kolejnymi ogłoszeniami. Wciąż jesteśmy w bieżącym kontakcie z agentami i managementami artystów, ale to czy przyjadą oni do Płocka jest uzależnione od wielu czynników. Niektórzy z wykonawców odwołują swoje trasy koncertowe, wciąż zmieniają się regulacje w kwestii przekraczania granic państwowych, a formułę wydarzenia będziemy musieli dostosować do obowiązujących przepisów dotyczących imprez masowych.
Teren i organizacja Audioriver – na podstawie Waszych głosów, przygotowywaliśmy kolejne plany, większą liczbę bramek wejściowych i pomysły na udogodnienia na terenie festiwalu. Od końcówki 2019 roku pracujemy nad projektami scen, multimediów i dekoracji. Nie wiemy jeszcze jak będą wyglądać regulacje dotyczące imprez masowych na najbliższe lato, ale jesteśmy przygotowani do zorganizowania festiwalu w jak najlepszych warunkach, niezależnie od jego formuły.
Bilety – duża część z Was pozostawiła bilety na przełożoną, 15. edycję Audioriver, za co jesteśmy ogromnie wdzięczni. W przypadku zmian dotyczących tego roku, razem z ebilet.pl będziemy Was informować o możliwych rozwiązaniach – również tych zawierających możliwości wymiany (w przypadku zmiany formuły festiwalu) lub zwrotów wejściówek.
Warunki epidemiologiczne – dostajemy wiele pytań dotyczących tego, czy na teren festiwalu będą mogły wejść jedynie osoby zaszczepione lub te, które przedstawią dowód na aktualny negatywny test na obecność COVID-19. Na ten moment nie mamy jasnych informacji o tego typu regulacjach ze strony organów państwowych, wprowadzenie tych rozwiązań na festiwalu będzie zależne od obowiązujących przepisów dotyczących imprez masowych.
Wasze pytania – jeśli macie do nas dodatkowe pytania, zachęcamy do kontaktu na adres e-mail: hello@audioriver.pl.
***
Partnerzy festiwalu: Miasto Płock, POKiS
Sponsorzy festiwalu: Tak To Robię, Lech, Vype
Wsparcie ze środków Funduszu Przeciwdziałania COVID-19