Solomun

Solomun

Solomun to ikona elektroniki, szef wytwórni DIYNAMIC i jeden z najbardziej charakterystycznych DJ-ów na świecie, którego występy cieszą się ogromnym zainteresowaniem na każdym kontynencie.

Jak twierdzi, muzyka nie jest tylko narzędziem, które sprawia, że ludzie tańczą. Muzyka jest tak różnorodna jak samo życie: posiada wiele różnych odcieni, momentów i wspomnień. Muzyka wyzwala emocje i vice versa, a ten rodzaj wzajemnego powiązania – z Solomunem reprezentującym muzykę i emocje publiczności – jest tym, co powoduje tak dużą popularność jego występów.

Solomun uwielbia pracować w studio, a jego pasja do DJ-ingu i występów po latach cały czas nie maleje. Jego set nagrany w trakcie sesji dla Boiler Room z 2015 roku uzyskał ponad 52 miliony odsłon – ta liczba wciąż rośnie. Co roku, artysta cyklicznie występuje na Ibizie oraz zwiedza dziesiątki krajów na całym świecie.

W 2021 roku, Solomun opublikował swój drugi długogrający album. „Nobody Is Not Loved” ukazało się 11 lat po debiutanckim krążku „Dance, baby” i odzwierciedla długą podróż artysty, jaką odbył w trakcie swojej kariery. Na płycie nie brakuje tanecznych, klubowych brzmień, ale także elementów takich gatunków, jak synthpop czy new wave. Wśród gości na najnowszym albumie Solomuna nie zabrakło międzynarodowych gwiazd, takich jak Jamie Foxx czy Zoot Woman.

 

Something Something

Something Something

Steffi, tworząca jako Something Something, to relatywnie nowa twarz na scenie drum & bass. Jej kariera, rozpoczęta w 2019 roku, to efekt fascynacji wielu godzin spędzonych na różnych muzycznych wydarzeniach – od klubowych nocy w londyńskim Fabric, po festiwal Let It Roll. Po obejrzeniu jednego z legendarnych setów Andy’ego C podczas jego rezydentury w klubie XOYO, postanowiła, że wreszcie sama spróbuje swoich sił w tworzeniu i graniu brzmień drum & bass. Niedługo potem rozpoczęła produkcję utworów i od tego czasu całkowicie poświęciła się muzyce, występując na całym świecie i stale doskonaląc swoje umiejętności w studio.

Przełom w karierze Steffi jako DJ-ki nastąpił, gdy wzięła udział w konkursie DJ-skim organizowanym przez Hospitality on the Beach. W rezultacie pokonała prawie 40 rywali i wygrała bardzo dobrze przyjęty set na jednej z dużych scen festiwalu, a następnie otrzymała nominację do nagrody Best Newcomer w plebiscycie D&B Arena Awards 2020. Teraz, ma już za sobą pierwsze solowe wydawnictwo w wytwórni Elevate, a już niebawem wystąpi na Audioriver 2022 w Płocku.

Terr

Terr

Terr to muzyczny projekt Danieli Caldellas, berlińskiej artystki, która dorastała w brazylijskim Belo Horizonte. Jej doświadczenia muzyczne sięgają daleko w przeszłość – po spędzeniu kilku lat w kilku zespołach punkowych, zdecydowała się nauczyć podstaw muzyki komputerowej, aby móc wyrażać bardziej złożone pomysły. Jak mówi: „muzyka elektroniczna pozwoliła mi ożywić dźwięki, które miałam w głowie”. W rezultacie, okazało się, że artystka uzależniła się od pracy w studiu, inwestując w analogowe syntezatory i efekty, by móc pracować nad swoimi sonicznymi eksperymentami.

Terr narodził się w 2016 roku jako jej pierwszy solowy projekt. Już pieresze wydawnictwa artystki trafiły do Hotflush Recordings, a kolejne pojawiły się w katalogach Permanent Vacation i Correspondant. Od 2017 roku, Terr prowadzi również własną wytwórnię Clash Lion, wraz z Shallem Ocinem i Danielem Wattsem. Pierwszym wydawnictwem tego labelu był głośny materiał od Maetrika, czyli aliasu Maceo Plexa. W kolejnych latach, artystka dołączyła również do producenckiej rodziny Phantasy Sound – labelu założonego przez Erola Alkana.

Obecnie, Terr pracuje nad nowymi EP-kami i albumem zaplanowanym na 2022 rok. „W tej chwili pracuję nad różnymi rzeczami. Myślę, że byłabym zbyt znudzona, gdybym musiała pracować tylko nad tym samym stylem. Robię rzeczy, które są bardziej melodyjne i parkietowe, ale interesuje mnie również romantyczny breakbeat i electro. Jestem naprawdę podekscytowana nowymi rzeczami”.

Jeśli chodzi o jej inspiracje, artystka wpływów: od grunge do electroclash poprzez klasyczne disco, twórczość Philipa Glassa, The Knife i Leonarda Cohena, po acid house, techno, brazylijską muzykę popularną, filmy i książki. „Wierzę, że pomysły są falami energii płynącymi przez kosmos, a artyści są jak anteny. Staram się trzymać siebie i swoje zmysły szeroko otwarte, aby przyjmować takie sygnały”.