I Hate Models

I Hate Models

Fancuski producent I Hate Models po raz pierwszy oficjalnie zadebiutował na scenie wydając w 2015 roku swoje wydawnictwo pt. Persephone, już wtedy mocno zaznaczając swój bezkompromisowy styl. Od początku wyróżniało go łamanie gatunkowych barier i połączenie takich brzmień jak acid, EBM, Trance czy rave.

Dorastając na południu Francji, jego zapoznanie ze światem muzyki obejmowało hip-hop, metal i punk, po czym całkowicie zmienił perspektywę. Zwracając się w stronę muzyki tanecznej, a w szczególności techno, I Hate Models zaczął produkować surowe i industrialne brzmienia, wydając swój pierwszy singiel w 2015 roku dla holenderskiej wytwórni Obscuur Records. W następnym roku jednak jeszcze mocniej zaznaczył swoją obecność na scenie, wydając Warehouse Memories w katalogu włoskiej wytwórni ARTS. Mieszanka mrocznego techno, mocnej stopy, bujnych padów, a nawet wokalu, okazała się być wyraźną różnicą w stosunku do techno, które wcześniej zalewało scenę. Kolejne dwie EP-ki również przełamały bariery gatunku. W 2017 roku powrócił z mnóstwem wydawnictw takich jak Monnom Black, Voitax i Khemia, a także z remiksami dla ABSL i Depeche Mode.  Co ważne, I Hate Models stał się DJ-em regularnie grającym sety w całej Europie. W następnym roku ukazały się dwie kolejne EP-ki – Midnight Cults na płycie Khemia, debiut na londyńskim Perc Traxie, a także prawie dziesięciominutowy materiał z Umweltem w jego wytwórni Rave or Die. W 2019 roku wydał swój pierwszy długogrający album „L’Âge Des Métamorphoses” jeszcze w Perc Trax. W tym samym roku nakładem ARTS ukazał się „Intergalactic Emotional Breakdown” – wydawnictwo powracające do wczesnego brzmienia produkcji IHM, mniej industrialne, ale wciąż głębokie i melancholijne.

Jako DJ, I Hate Models gra teraz na całym świecie i jest znany z dostarczania wysokoenergetycznych setów z szybkimi BPM-ami i eklektyczną selekcją.

KAS:ST live

KAS:ST live

Kas:st tworzą artystyczny wszechświat hipnotycznych rytmów, zaciemnionych melodii i emocji, zgłębiając osobliwą wizję muzyki techno. Urodzeni we Francji, założyciele Flyance Records wnoszą do swoich działań mnóstwo ekspresji. Zarówno na swoich wydawnictwach, jak i podczas występów na żywo, czy też w prowadzeniu własnej wytwórni.

W 2016 roku, duet wydał albumy ‚Dysphoria I Euphoria’, czyli dwa podwójne krążki, które dopracowały ich brzmienie. Od tego czasu dyskografia Kas:st rozrosła się o różnorodne i wydawnictwa w takich wytwórniach, jak Materia, Concrete Music i Afterlife.

Decydującym momentem na drodze muzycznej duetu było wydanie dwóch swietnie przyjętych albumów – „Road To Nowhere” w 2018 roku i „A Magic World” w 2020 roku w wytwórni Afterlife. Na Audioriver usłyszymy ich nowy, eksytujący live show, który będzie nie tylko muzycznym, ale i wizualnym doświadczeniem.

Kasra

Kasra

Po prawie dwóch dekadach dostarczania produkcji czołowych artystów sceny drum & bass, Kasra Mowlavi – twórca wytwórni Critical Music – stał się jedną z najbardziej szanowanych postaci wśród fanów połamanej elektroniki.

Z profesjonalnym doświadczeniem w szeroko pojętym przemyśle muzycznym, pracując przy zarządzaniu artystami i działaniach marketingowych, Kasra założył swoją pierwszą wytwórnię w wieku zaledwie 15 lat, pod wpływem pasji do amerykańskich wydawnictw punkowych i alternatywnych.

„Zawsze chciałem prowadzić label. Zawsze miałem obsesję na punkcie wytwórni – tego jak działają, zachodzących w nich procesów, fizycznych produktów i wszystkiego, co się z tym wiąże. Nadal chodzę na zakupy płytowe prawie co tydzień”.

Zapał do wydawnictwa jako formy sztuki oznaczał, że wczesne lata prowadzenia Critical przez Kasrę skupiały się jakości i szczegółach funkcjonowania znaczącej wytwórni w erze cyfrowej.

W momencie, gdy wytwórnia stała się stabilnym domem i właściwą platformą dla coraz bardziej zróżnicowanego kolektywu artystów z całego świata (m.in.  Enei, Mefijus, Sam Binga i Ivy Lab), Kasra potrzebował czasu, aby jego własne nazwisko dołączyło do szacownego grona tych producentów. Wymagało to zbudowania wiary we własne możliwości artystyczne, a tym samym do wydawania płyt u boku jednych z najbardziej uzdolnionych technicznie producentów na scenie.

Ostatnie dwanaście miesięcy to prawdopodobnie najlepszy okres jego kariery – za sprawą świetnego signla w wytwórni 31 Records Doca Scotta i dwoma solowymi wydawnictwami w Critical. Dodatkowo, czas wolny od jego zwykle zapełnionego terminarza DJ-skiego dał artyście czas na skoncentrowanie się na wytwórni jak nigdy wcześniej.

„Critical to praca mojego życia, ale podczas lockdownu byłem w stanie naprawdę się na niej skupić; podwoiliśmy wysiłki i mieliśmy czas na przemyślenie wszystkiego, co robimy i czego chcemy dla następnej fazy wytwórni”.

Świętując 20 lat od inauguracyjnego wydawnictwa Critical, rok 2022 będzie idealnym wyznacznikiem zarówno dla Kasry, jak i jego ukochanego imprintu, aby wejść w kolejny etap życia wytwórni.