26-28.07.2019   Płock

GiGi

GiGi

GiGi to reprezentant legendarnej warszawskiej marki Instytut. Zdobywca 3 miejsca DJ/LIVE ROKU HOUSE POLSKA 2018 w plebiscycie #munoludy2018 organizowanym przez muno.pl. Podczas swoich setów, najważniejszy dla niego jest kontakt z publicznością, chcąc przekazać towarzyszące mu emocję poprzez graną muzykę! Nie chcąc, być „więźniem” jednego gatunku, Gigi podczas swoich występów serwuje nam coś z każdego rodzaju muzyki, które mieszącą się w jego ramach! Przeważnie porusza się od deep house, przez tech-house po progressive i melodic techno! Do tej pory grał na oficjalnych imprezach takich marek jak Coocon, czy DIYNAMIC MUSIC. A także grał w takich klubach jak: Bora Bora Ibiza , Kanya (Ibiza), Magistrat (Den Haag), Haunt (Londyn), Smolna, Tama, Ciało, Prozak 2.0, Luzztro, NIEBO, SQ, SQ Na Dziedzińcu, INQbator Klub, SODA Underground Stage, NRD, Dom Kultury, Rura, Nowa Jerozilma, Jasna 1 i wiele innych. Grał z również z takimi artystami jak: Joris Voorn, Black Coffee, Giorgia Angiuli, Adriatique, Hot Since 82, MEUTE, Dubfire, Ilario Alicante, Kiasmos, Josh Wink, Magdalena Solomun, Rodriguez Jr., DJ Tennis, Booka Shade, MAGDA, Lehar, Thyladomid, Adana Twins, Frankey & Sandrino, Woo York, La Fleur, Keith Carnal, Jon Hester, Jon Gaiserr, Rob Hes, Dj Rush, Kas:st, Speedy J, Hector Oaks, Paranoid London oraz całą czołówką polskiej sceny. Wystąpił również na Instytut Festival Music & Art. 2018, Wisłoujściu oraz na oficjalnym after party po Undercity oraz Instytut. Był wielokrotnie gościem w takich radiach jak: Ibiza Global Radio, Planeta FM, Radio Kampus, RMF MAXXX. Warto dodać, że Gigi będzie również jednym z bohaterów filmu dokumentalnego „Technologia Kultury – krótka historia techno” którego premiera przewidywana jest w 2019r. 

InsideInfo

InsideInfo

Projekt InsideInfo pierwotnie tworzył duet producentów, który ciężko pracował w studio, a na antenie radia Origin FM co tydzień prezentował swoje nowe utwory świetnie przyjmowane przez fanów drum & bass. Po pewnym czasie, postanowili podążyć swoimi drogami, a projekt InsideInfo do dziś kontynuuje Paul, który urządził studio i zagłębił się w produkcje nowego materiału. Niedługo po rozpadzie duetu, jego twórczością zainteresował się DJ Hype i postanowił wydać EP-kę „Concentrate/Rumble On Signal w swojej wytwórni Ganja-Tek. 

Od czasu tej współpracy, InsideInfo jest w czołówce producentów drum & bass, z utworami wydanymi dla wielu wytwórni – m.in. Horizons, Critical, Blu Mar Ten, Mainframe, Breed 12 Inches i wielu innych. Po podpisaniu umowy na wyłączność z Viper Recordings, InsideInfo wydał tam m.in. zawirającą aż 7 utworów EP-kę pt. „Grow” i swój debiutancki album.

W ostatnich latach produkcje InsideInfo sprawiły, że stał się on jednym z czołowych predstawicieli mocniejszych odmian drum & bass, m.in. dzięki kolaboracjom z Mefjusem, The Upbeats, Smooth, Maztek i Prolix, a także singlom na Viper, takim, jak „Mushroom” i „Metamorphosis”. InsideInfo to także uznany remikser, który miał okazję przerabiać utwory od takich wykonawców, jak Black Sun Empire, Bad Company i Hybrid Minds. 

Jayda G

Jayda G

Obecnie rezydująca w Berlinie Kanadyjka tworząca pod pseudonimem Jayda G, to artystka, której osobowość wyróżnia bezgraniczny entuzjazm i niekończąca się energia. W marcu 2019 r. w cenionej wytwórni Ninja Tune ukazał się jej debiutancki album pt. „Significant Changes”.

Jayda G jest znana z żywiołowej selekcji, którą miała okazję prezentować na całym świecie – m.in. w znanej sesji Boiler Room podczas festiwalu Dekmantel w 2017 r. oraz na wielu festiwalach w 2018 roku, w tym Field Day i Melt!, a także znanych klubach, takich jak The Hydra, Warehouse Project i wielu innych. W 2018 roku zremiksowała także utwór „Lover Chanting” autorstwa Little Dragon.

W tym samym roku ukończyła studia magisterskie w dziedzinie zarządzania zasobami i środowiskiem, specjalizując się w toksykologii środowiskowej, w których badała wpływ działalności człowieka na życie orek oceanicznych w pobliżu Concouver. Był to również rok, w którym zakończyła nagrywanie swojego debiutanckiego albumu pt. „Significant Changes”. Tytuł albumu był najczęściej używaną frazą w jej pracy dyplomowej i jest demonstracją tego, jak mocno związana jest jej działalność naukowa z twórczością muzyczną.