PL PL
SA Plock
Audioriver
Audioriver z nową dyrektorką PR i marketingu

Audioriver z nową dyrektorką PR i marketingu

Od października funkcję dyrektor public relations i marketingu festiwalu Audioriver pełni Marta Berto. Na stanowisku zastępuje Łukasza Naporę, który odchodzi z organizacji.

Marta Berto w swojej wieloletniej karierze kierowała działaniami komunikacyjnymi Docs Against Gravity Film Festival, firmy dystrybucyjnej Against Gravity oraz Alchemy Film and Moving Image Festival w Szkocji. Współpracowała także m.in. z HBO Europe i Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski. Ostatnio była związana z Salisbury Arts Centre w Wielkiej Brytanii, gdzie pełniła funkcję Marketing and Development Manager.

„Bardzo się cieszymy, że nasz zespół wzmocni specjalistka z wszechstronnym, międzynarodowym doświadczeniem. Jestem pewny, że dzięki współpracy z Martą i całym teamem Audioriver wciąż będzie się rozwijał i osiągnie poziom jednego z najbardziej rozpoznawalnych festiwali w Europie” – mówi Piotr Orlicz-Rabiega, prezes zarządu Fundacji Jest Akcja!, organizator Audioriver. „Bardzo dziękuję Łukaszowi za jego pracę i nieoceniony wkład we wspólne tworzenie festiwalu od jego pierwszej edycji i życzę mu powodzenia w realizacji nowych planów. – dodał Orlicz-Rabiega.

02.10.2017
PL PL
© Spółka Akcyjna 2013:2017
Używamy plików cookies i podobnych technologii w celach reklamowych i statystycznych. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu i jednocześnie wyrażasz zgodę na ich używanie. Zawsze możesz zmienić swoje ustawienia przeglądarki wyłączając obsługę cookies. Informujemy, że wyłączenie plików cookies, utrudni korzystanie z naszej witryny lub może uniemożliwić jej poprawne działanie na Twojej przeglądarce.